نمونه ای از برخورد با مرتد در اسلام

بخشی از پادکست:

یک زنی نمی‌خواهد اسلام را قبول کند، دین آبا و اجدادی را نمی‌خواهد قبول کند، مگر زور است؟ همه جا می‌شود ورود ممنوع زد اما فکر را که نمی‌شود ورود ممنوع زد.

بعد می‌گوید او را نکُشید ولی زندانی کنید و از او بیگاری بکِشید و به حدّ کم به او آب و غذا بدهید و لباس خشن تن او کنید. الان شما ببینی در لباست یک مویی یا چیزی هست یا مارک لباس است، مدام بدن می‌خارد، آن وقت لباسِ خشن یعنی شلوار و پیراهن، خشن! پارچهٔ خشن چیست؟ از همان که بدن می‌خارد.
بعد هنگامی هم که نماز شروع می‌شود او را تازیانه بزنید. اِ! یعنی چه؟ یعنی پنج وعده که اذان می‌گویید، اول به او تازیانه و شلاق بزنید و شکنجه‌اش کنید.

خب من چه می‌گویم؟ حالا برداشت ما چیست؟ چون قرار شد که ما قبول نکنیم که اینها از رجال ظهوری است. نتیجه‌اش این است که شیعه هم مثل سنّی اجحاف کرده، دروغ گفته، جعل اسناد کرده، الان یا باید کتاب‌های شیعه را محکوم کنیم یا امام صادق را، کدام را محکوم کنیم؟ خب امام صادق که بهتر است، چرا امام صادق را محکوم کنیم؟ پس امام صادق نگفته اما کتاب‌های شیعه نقل کردند.
حالا من از شما سؤال می‌کنم:
آیا شما شیعه هستید یا سنّی؟ خیلی حرف هست ها، این را از متشرع بپرس، شما شیعه هستید یا سنّی؟ اگر شیعه هستی این مزخرفات چیست که به پای امام صادق بسته‌اند؟

در همین کتاب‌ها شیعه نان می‌خورَد یعنی در همین مجلدات است که اعتقاد را از بالا (از پدر و مادر) گرفته و آمده پایین، پس نمی‌توانی بگویی اینها دروغ است، بین امام صادق و اینها گیر می‌کنی، و آن روایت هم که از اهل سنّت بود که باز اگر بخواهیم اسناد را قبول نکنیم که نمی‌شود چون نوشته‌اند و اگر قبول بکنیم پیغمبر را باید کنار بگذاریم که متهم نشود پس باید بگوییم که قرآن را هم آنها نوشته‌اند دیگر هیچی، متوجه شدی؟ خیلی پازل‌چینی قشنگی است.

  • مدت زمان: 9:58
  • منبع:تهذیب‌الاحکام (تحقیق خرسان) جلد ۱۰ صفحه ۱۴۳، وافی جلد ۱۵ صفحه ۴۹۲، وسائل الشیعه جلد ۲۸ صفحه ۳۳۰، کتاب ملاذ الاخیار فی فهم تهذیب الاخبار جلد ۱۶ صفحه ۲۸۴
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x