جهان‌بینی آخرین دین در آموزش و پرورش انسان‌ها تأدیب حیوانی می‌باشد

جهان بینی آخرین دین در آموزش و پرورش انسان ها تادیب حیوانی می باشد

بخشی از پادکست:

سند اسلامی:{خداوند این مردم را با دوتا دارو درمان کرده است؛ شمشیر و تازیانه}

خیلی قشنگ است، یعنی اگر این را یک نفر منتقد بدون اشاره به مستند بگوید می‌گویند که این اهانت و دروغ
است. یعنی اینقدر این حرف زشت است که ببین ما چندتا سند آوردیم. اگر گفتیم مردم در دیدگاه انبیاء حیوان هستند و باید با تازیانه آنها را آدم کرد می‌گویی چرا؟ بیا! ببین چندتا سند، هم از شیعه و هم از سنّی برایت آوردم.

«فَلَا هَوَادَةَ عِنْدَ الْاِمَامِ فِيهِمَا» امیرمان می‌گوید در این خصوص امام که مجری اوامر خدای است همین خدا، خدای خشن، هیچ‌گونه نرمشی ندارد، التماس نکن!

چرا مردم با شمشیر و شلّاق هدایت می‌شوند؟ ضدّ آن چیست؟ منطق و دلیل و حجت و برهان و خوشرویی و خوش‌اخلاقی! پس معلوم می‌شود اینها وجود ندارد دیگر، هان؟

  • مدت زمان: 7:24
  • منابع :کتاب اَلخصال جلد ۲ صفحه ۳۵۴، کتاب وسائل الشیعه جلد ۱۱ صفحه ۴۳۰ – و در کتاب‌های اهل سنّت کتاب اَلبیان و التبیین جلد ۲ صفحه ۳۴، العقد الفرید جلد ۳ صفحه ۱۱۹، بحارالانوار جلد ۳۲ صفحه ۱۰، کافی جلد ۸ صفحه ۶۸ و خیلی اسناد دیگر.
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آرزو
آرزو
3 سال قبل

ادیان و مذاهب فقط برای این بودن که مردم رو از اصل خود دور کنن وسردمداران دیانت فقط برای زر و زور و تزویر این مناسک رو آوردند و برای گمراهی و دوری انسانها از اصل خویش بوده است و صحبت در مورد خالق رو خط قرمز قرار دادند تا انسانها در جهل خود و عقاید پوسیده خود باقی بمانند.

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x