هشدار به شیعیان در باب قرآن!

رسول خدا می‌گوید که «ای مردم، قرآن شما را آگاه کرد که امامان پس از علی نسل او هستند». کجا قرآن اعلام کرده است؟ به وضوح باید بگوید، اگرنه به اشاره بگوید، خب اسم یزید هم در قرآن آمده؛ «وَ لَا يَزِيدُ الظَّالِمِينَ اِلَّا خَسَاراً (۸۲ اسرا)».

همان طوری که اهل سنّت می‌گویند اسم علی که در چند جا آمده به علی ابن ابیطالب ربطی ندارد بلکه به علی اعلی مرتبط است؛ «وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ (۴ شوری)» یا «هُوَ الْعَلِیُّ الْکَبِیرُ (۳۰ لقمان )».

پس در قرآن نام اینها بوده و حذف شده، وقتی که حذف کنند چه یک آیه، چه صد آیه، چه هزار آیه، دیگر این کتاب به درد نمی‌خورد. شیعیان جواب بدهند! قرآنی که در منازلشان دارند رسول خدا در خطبهٔ غدیر رد کرده، می‌گوید «اَلْقُرْآنُ» این است قرآنی که ما می‌گوییم، الف و لام تأکید و تشدید است.

«اَلْقُرْآنُ يُعَرِّفُكُمْ اَنَّ اَلْاَئِمَّةَ مِنْ بَعْدِهِ وُلْدُهُ» در تعریف علی است؛ «ائمهٔ بعد از این (یعنی علی که سر دست بلندش کرده)». خب وقتی که در کتاب نیست چگونه شما اعتماد می‌کنید به کتابی که یک آیه یا صد آیه یا هزار آیه از آن حذف شده است؟ چرا به دنبال قرآن واقعی نمی‌روید؟ آیا از اهل سنّت می‌ترسید؟ برای همین است، می‌ترسید! همان طور که ائمه از حکّام می‌ترسیدند، در اقلیت بودن همین است دیگر، با تقیه زندگی کردن همین است، با تقیه بخواهی خدا را بپرستی می‌شود:

شیر بی‌ یال و دم و اِشکم که دید
این چنین شیری خدا کی آفرید

ولی شیعه جماعت اکثرشان عادت کردند به همین مسیری که از گذشته به آنها رسیده است، همین نمازی بخوان و قرآنی بخوان، تمام شد، جای من وسط بهشت است. برایشان اسرار باز نشده، گذشتگان اسرار را باز نکردند به خاطر اینکه آنها هم سر سفره‌ای نشستند که گذشتگان آنها هم باز نکردند!

مدت زمان:4:52
منبع:کتاب الاِحْتِجاجُ عَلی اَهْلِ اللّجاج جلد ۱ صفحه ۶۵، از رسول خدا

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x